Tämä sopimus (”Sopimus”) sisältää Sellusta Finland Oy:n (”Palveluntarjoaja”) omistaman sukarwood.fi verkkokaupan (”Palvelu”) käyttöä koskevat ehdot. Käyttäessään Palvelua, ostaessaan tuotteita Palvelusta tai rekisteröityessään Palveluun käyttäjä (”Käyttäjä”) hyväksyy tässä sopimuksessa määritellyt ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä.
Palveluntarjoajan yhteystiedot:
Sellusta Finland Oy
Tilanhoitajantie 19, 05820 Hyvinkää
Suomi
Sellusta Finland Oy noudattaa toiminnassaan yleisiä kuluttajakauppaan, mainontaan ja markkinointiin liittyviä säännöksiä ja suosituksia.
Käyttäjä voi lähettää Palveluun liittyvät kysymykset sähköpostitse osoitteeseen info@sukarwood.fi.
Käyttääkseen Palvelua, tulee Käyttäjän olla vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanha.
Kaikki Palveluun kuuluvat tuotekuvat, tekstit, logot, piirrokset, äänet, videot, grafiikka ja tekstit (”Sisältö”), ovat Sellusta Finland Oy:n omaisuutta. Sisältö on suojattu kansainvälisten tekijänoikeuslakien ja säädösten sekä muiden lakien ja säädösten mukaisesti. Palveluntarjoaja myöntää Käyttäjälle rajoitetun oikeuden Sisällön henkilökohtaiseen käyttöön. Sisällön lataaminen muuhun kuin henkilökohtaiseen käyttöön on kiellettyä ilman kirjallista lupaa Palveluntarjoajalta.
Palvelu toimittaa tuotteita vain Suomeen.
Tilattuaan tuotteen Palvelussa, Käyttäjä saa automaattisen vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Tämä merkitsee sitä, että tilaus on vastaanotettu, ja että sitä käsitellään. Muutaman työpäivän sisällä tilauksesta Palveluntarjoaja lähettää Käyttäjän sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen sekä tilattujen tuotteiden arvioidun lähetyspäivämäärän. Kun tuotteet on lähetetty, saa Käyttäjä lähetysvahvistuksen.
Toimitusaika on kaksi viikkoa. Käyttäjän toiveiden mukaisesti yksilöityjen tilaustuotteiden toimitusaika on neljä viikkoa.
Käyttäjällä on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tai vaihtaa tuote ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajalle neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa Palveluntarjoajalle välittömästi ilmoituksen tekemisen jälkeen Palveluntarjoajalta saatujen ohjeiden mukaisesti.
Käyttäjällä on oikeus palauttaa tai vaihtaa ja palauttaa tuote Palveluntarjoajalle, jos
1. Tilaus on peruutettu käyttöehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajan asiakaspalvelulle sähköpostisoitteeseen info@sukarwood.fi viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen toimituksesta
2. Tuote on käyttämätön.
3. Tuote on siinä kunnossa, missä ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat mukana pakkauksessa
4. Tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa
Käyttäjä vastaa kaikista palauttamisesta aiheutuvista lähetyskuluista. Tuotteita, joita on muunneltu Käyttäjän toiveiden mukaisesti, ei voi palauttaa eikä vaihtaa.
Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään Käyttäjän luottokortti- tai verkkopankkitilille. Hyvitys maksetaan heti, kun Palveluntarjoaja on vastaanottanut ja tarkastanut palautettavan tuotteen.
Yrityksille, yhteisöille ja ammatinharjoittajille tuotteita ja palveluita tarjotaan ja toimitetaan erillisten sopimusten mukaisesti. Lisätietoja tuotteistamme ja palveluistamme saat soittamalla numeroon 040 514 8528 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@sukarwood.fi.
Palvelussa ilmoitetut hinnat ovat verollisia hintoja, sisältäen voimassaolevan arvonlisäveron.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj
(2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Myönnämme toimittamillemme tuotteille 12 kuukauden rajoitetun takuun.
Palvelussa myytävät tuotteet tulee aina säilyttää normaalissa huoneenlämmössä. Tuotteet on suunniteltu kuiviin tiloihin sisäkäyttöön, ellei tuotteen käyttöohjeessa ole muuta sanottu. Liiallinen kosteus tai kylmyys voi vaurioittaa tuotteita.
Takuu ei kata:
a. vikaa, joka aiheutuu tuotteen epäasiallisesta säilytyksestä ja/tai käytöstä.
b. käyttäjän laitteelle aiheuttamaa vahinkoa.
c. vikaa, jonka aiheuttaa salamanisku tai muu vastaava vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella oleva tapahtuma.
d. vikaa, joka aiheutuu laitteen korjauksesta tai huollosta, mikäli korjauksen on suorittanut joku muu taho kuin Sellusta Finland Oy tai sen valtuuttama huoltoliike.
e. tuotteen aiheuttamia tai takuukorjauksesta aiheutuvia välillisiä vahinkoja, eikä tuotteen irrottamisesta, lähettämisestä tai uudelleenasentamisesta aiheutuvia vahinkoja tai menoja.
Sellusta Finland Oy ei vastaa tuotteidensa mahdollisesti aiheuttamasta välillisestä vahingosta, kuten tuotannon keskeytymisestä, liikevaihdon vähenemisestä, menetetystä voitosta, asumiselle aiheutuneesta haitasta tai vastaavasta, ellei kysymys ole törkeästä huolimattomuudesta yhtiön taholta.
Palvelu ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. luonnonmullistukset, vienti- tai tuontikiellot, häiriöt kuljetuksissa tai muut vastaavat toimintaa vaikeuttavat tai estävät asiat.
Jos huomaat pakkauksessa vaurion ennen sen avaamista, ilmoita siitä heti kuljettajalle. Jos olet avannut paketin ennen vaurion toteamista, ilmoita vauriosta heti Asiakaspalveluumme. Kun palautat tuotteita, vastaat itse kuljetusriskistä. Suosittelemmekin, että vakuutat aina palauttamasi tuotteet.
Viallisesta tai kuljetuksessa vaurioituneesta tuotteesta tulee ilmoittaa Asiakaspalveluumme välittömästi, viimeistään kuitenkin kahden päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palveluntarjoaja pyrkii korjaamaan viallisen tai virheellisen tuotteen uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tämä ei ole mahdollista, hyvitetään Käyttäjälle aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan. Tuotteen vika tai sen kärsimä vaurio tulee määritellä ja dokumentoida tarkasti ja asianmukaisilla valokuvilla. Palveluntarjoaja ei toimita uutta tuotetta tai hyvitä tuotteen hintaa ennen kuin vika tai vaurio on voitu todentaa.
Käyttäjän tulee noudattaa Palveluntarjoajan antamia ohjeita kaikissa tuote- ja palvelureklamaatioihin liittyvissä asioissa.
Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia Palveluun, toimintatapoihinsa sekä tähän sopimukseen.
Tätä sopimusta tulkitaan ja valvotaan Suomen lakien mukaisesti. Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti neuvotteluteitse. Jollei erimielisyyksiin löydetä ratkaisua neuvotteluteitse, siirretään erimielisyys ratkaistavaksi Jyväskylän käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaisesti.
Henkilötietolain mukaisen rekisteriselosteen löydät täältä.